
Sinellistä ostin myös tällasia lasinalusia, joita voi koristella ja tässä yks, joka onnistui ihan hyvin. Tein vielä muutaman muunkin, mutta niistä ehkä sitten kuvaa, jos saan setit täyteen. Aattelin tehä aina 4/setti.
tiistai, 16. lokakuu 2007

Kuvia tekemisti korteista ja satunnaisesti ehkmuistakin ken tst Miki olet kiinnostunut jostain kortista, ota yhteyttskostitse: henzu83 (at) yahoo.com
Teen kortteja my tilauksesta.
Kommentit